New Zealand

27 januari 2013 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na 3 dagen Sydney nu in New Zealand. Dat had nog wel even een paar voeten in aarde. We zouden vrijdagavond 7:30 uur vertrekken naar Auckland, maar er was een technische storing met het vliegtuig. Daardoor 3,5 uur vertraging. Tel daarbij op  3 uur vliegtijd en nog eens 2 uur tijdverschil. We waren daarom pas om 4:30 uur 's morgens  in ons hotel in Auckland. Beetje slaperig de camper opgehaald om 11 uur. Mooi ding trouwens, alles erop en eraan. De camper daarom maar eens geparkeerd op een camperplaats in de stad zelf. Beetje bijslapen.

Vandaag zijn we richting noorden gereden en zijn nu in Waipoua. Prachtige rit, genieten van de prachtige vegetatie en heuvelachtig landschap. De mensen zijn hier allervriendelijkst, daar kunnen ze in Nederland nog wel iets van leren.

Morgen gaan we kijken in een bos waar de grootste en oudste bomen ter wereld groeien (kauri)

1. Hannie:
    28 januari 2013
    Wat een pech met die vlucht! Maar nu lekker vrijheid blijheid met de camper! Genieten maar! Liefs, Hannie
  2. Faffie:
    28 januari 2013
    Wat ziet dat er heerlijk uit! Hoe bevalt het rijden met het stuur rechts? En Lidy is veel eerder jarig dan hier in Nederland! Dus als jullie wakker worden is het al zo ver! Gekke gedachte eigenlijk. Heel hartelijk gefeliciteerd vast.
    Wat gaat het worden: een camping maaltijd of lekker ergens uit eten? Smaken de biertjes daar o.k. Piet?
    Afijn geniet ervan. Hier is de sneeuw bijna weg gesmolten, maar het haalt het niet bij die korte mouwtjes! Enjoy...
  3. Elisabeth:
    28 januari 2013
    Jammer van de vertraging,maar nog tijd genoeg.Ziet er allemaal heel mooi uit.Links rijden geen probleem? Fijne dag morgen en tot het volgende verhaal. Liefs Elisabeth
  4. Noor de Winter:
    28 januari 2013
    Lieve Lidy van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik heb het even opgezocht en je bent Nieuw Zeelandse tijd al jarig.
    Geniet van het land en als je de naam Lormans tegen komt doe mijn familie de groeten.
    Dikke kus en vele jaren Noor
  5. Hetty:
    28 januari 2013
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lidy! We drinken er vanavond een borreltje op. We genieten volop van jullie reisverhalen. Het zal het daar zeker mooi zijn. We wensen jullie een gezellige verjaardag toe en natuurlijk nog heel veel reisplezier!! Veel liefs van ons allemaal!
  6. Jacques en Mieke:
    28 januari 2013
    Wat een fijn land en wat een mooie kleuren blauw en groen! Het is lekker zonnig weer zo te zien. Lidy, vast gefeliciteerd met je verjaardag morgen. De grote kauribomen herinner ik me nog. Lidy, waar jij op de boot zit heet dat The bay of Islands? Met zo'n busje ben je zo vrij als een vogeltje. Geniet ze! Jacques en Mieke (hier dooit het)
  7. Thijs Melief:
    28 januari 2013
    Hebben jullie mijn reacties ontvangen? Ik mag het hopen. Ja, wat een gedoe op vliegvelden + zgn vliegreistijden. Wacht met spanning
    het volgende verslag af. Veel reisplezier.
  8. Jan Melief:
    28 januari 2013
    Lidy gefeliciteerd! Voor ons morgen drinken we er een borrel op!
    Veel liefs, ook names Ties

Jan
  9. Josefien:
    Hoi Lidy en Piet,
    Lidy ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag .
    En nogmaals een hele fijne vakantie.
    Groetjes Josefien en de rest van de familie
  10. Rosa en Wim:
    28 januari 2013
    Lidy, allereerst gefeliciteerd met je verjaardag. Als ik deze gelukwens down-under stuur zitten jullie vast lekker aan de cracker met eggs?
    De eerste impressies die jullie richting Holland sturen zijn fantastisch.
    Nog een fijne vakantie en geniet ervan.

groet
    Rosa en Wim
  11. Margre:
    29 januari 2013
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Lidy van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet samen maar lekker. Groetjes margre
  12. Jeannette:
    29 januari 2013
    Hallo Lidy gefeliciteerd met je verjaardag ook namens Yvonne en Arda hieperdepiep hoera laat je lekker verwennen door Piet (zegt Yvonne)
  13. Sanne:
    29 januari 2013
    Gefeliciteerd met je verjaardag Lidy, ook namens Leonie en Monique S. Leuke foto's en verhalen van jullie! Veel plezier nog en lekker genieten
    Groetjes Sanne