Van Timaru naar Akaroa.

22 februari 2013 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

Op 22 februari reisde we nog verder naar het noorden tot vlakbij Christchurch. We staan op een camperplaats met een prachtig uitzicht over de baai hier. We genieten hier de laatste 2 dagen van dit mooie land.

Morgen  naar Christchurch. "Grote schoonmaak", koffers pakken en dan maandag naar Singapore.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jacques en Mieke:
    23 februari 2013
    Ha Piet en Lidy, volgens ons heeft Maart hier in de buurt geparaglided. Wat een reis hebben jullie gemaakt!! Nu lekker nagenieten en nog een staartje in Singapore. Liefs Jacques en Mieke
  2. Faffie:
    23 februari 2013
    Terwijl het hier echt snijdend koud is, genieten we mee van dat heerlijke uitzicht op de baai. Gezellig dat jullie nog een paar dagen familie- en winkeldrukte hebben voordat de echte drukte van kleinkinderen en werk weer over jullie heen zal vallen. Maar ook daar zullen jullie vast weer van genieten. We spreken elkaar gauw een keer. xxxxxxx
  3. Thijs Melief:
    Allo, allo,
    De kou hier in Lelystad valt mee. Op de fiets word ik niet overvallen door plotselinge onderkoelingsverschijnselen. Weer fraaie plaatjes!!
    Ik hoop wel dat jullie een paar truien in de bagage hebben bij landing op Schiphol. Veel groeten + xxx, sr. sr.
  4. Bert:
    24 februari 2013
    Mooi mooi mooi. We zijn jaloers. Wij blijven vandaag in bed. Te koud hier. Doe alle Rabelinkjes vooral de groeten van ons! Goeie reis verder. J&b
  5. Hetty:
    25 februari 2013
    Veel plezier in Signapore en alvast een goede reis terug. Tot zondag! Fijn jullie dan weer te zien! Liefs, Hetty.
  6. Hetty:
    25 februari 2013
    Ik bedoel dus Singapore! Sorry, klein foutje!
  7. Yvonne bels:
    28 februari 2013
    hoi jullie tweetjes
    geweldige wat een indrukken en ervaringen hebben jullie opgedaan.
    Ik ben reuzebeniewd naar alle verhalen eenmaal thuis.
    geniet nog van het laatste staartje.......!!!!