Sydney

23 januari 2013 - Sydney, Australië

Na een lange vliegreis in 2 etappes van in totaal 24 uur zijn we nu in Sydney Australië. Een fantastische stad. We verblijven in een eenvoudig hotelletje, maar prachtig in het centrum. We hebben vanmorgen natuurlijk eerst de stad verkend en ook zeker naar de haven geweest, waar ook het fantastische Opera House ligt. Wat is dat een imposant en mooi gebouw. Zie de foto's.

Daarna het centrum door. Prachtige winkels natuurlijk, Lidy helemaal blij! Verder doen we vandaag een beetje rustig aan. Tijd voor het reislog, met een biertje natuurlijk.

morgen gaan we met de Ferry naar o.a. Manly.

1. Thijs Melief:
    23 januari 2013
    Mooi dat jullie heelhuids zijn aangekomen. Veel plezier etc.. Groet uit winters Lelystad.
  2. Fien:
    23 januari 2013
    Dan kan de vakantie nu echt beginnen! Lekker relaxen. Veel plezier op de boot morgen. Xx
  3. Sandra:
    23 januari 2013
    Hier is nog steeds veel sneeuw en erg koud! Geniet daar in het zomerse Australië!
  4. Bert:
    23 januari 2013
    Mooi. De kop is eraf! Hete zomer daar. Nog steeds koud en wit hier. Ook in cambridge waar ik tot zaterdag zit. Veel plezier. Bert
  5. Elisabeth:
    23 januari 2013
    Mooi dat de reis goed verlopen is en genieten kan beginnen
  6. Wies:
    23 januari 2013
    Lieve pap en mam! Geniet maar lekker van de mooie stad en het heerlijke weer! Hier nog steeds veel sneeuw en koud!!
    Veel liefs!!
  7. Noor de Winter:
    23 januari 2013
    Ik ben blij dat jullie goed over zijn gekomen.
    Wel een ontzettende lange reis.
    Geniet van dit mooie land.
    Joop en Tim zijn met 6 uur vertraging nu op weg naar India.
    Liefs Noor
  8. Birgitte Koppelman:
    24 januari 2013
    Ha lieve luitjes,
    fijn dat jullie goed zijn overgekomen.
    We blijven jullie volgen.
    Hier is het nog wit en erg koud.
    Geniet er samen van,
    Birgitte
  9. Tan+jr:
    24 januari 2013
    Hello there!
    Fijn dat bij jullie alles oké is. Hadden een fijne week in Arosa met de kinderen. Op de terugweg een klapband maar met de nodige vertraging en een huurauto weer veilig thuis. Ben aan de laatste loodjes in winkel bezig en bijna los. Liefs, veel plezier en tot horens
    Tan +Jr
  10. Josefien:
    Hoi Lidy en Piet.
    Blij dat jullie goed zijn overgekomen en nu kunnen jullie eindelijk gaan genieten van de reis.
    In Bornerbroek is geen nieuws te vermelden.
    Groetjes Josefien
  11. Jacques en Mieke:
    25 januari 2013
    Hi mates! geniet van die lekker lange vakantie! no worries!
    Sydney is zóó cool! (alleen niet leterlijk dan)

xxx Jacques en Mies
  12. Jacques en Mieke:
    letterlijk
  13. Jacques en Mieke:
    25 januari 2013
    Hi mates! Geniet van jullie lekkere lange vakantie! No worries. Sydney is zóóó cool, alleen niet letterlijk dan, denken we.

So long, xxxx Jacques en Mieke
  14. Joke:
    25 januari 2013
    Hoi Lidy en Piet wat fijn dat jullie een goede reis hebben gehad,heel veel groeten van mij en nog veel plezier.
    xxxJoke
  15. Jacques en Mieke:
    25 januari 2013
    Sorry, wat veel reacties onzerzijds, eerst tikfout, toen melding dat het bericht niet ontvangen was vanwege drukte op de site. Volgende keer beter!
  16. Marc en Jacqueline:
    27 januari 2013
    Hey crocodile dundees,

Fijn dat de lange vliegreis goed verlopen is, nu lekker genieten samen!

Groet oet Hoksebarge
  17. Thijs Melief:
    27 januari 2013
    Over - moet even nadenken - zo ongeveer 40 uur is Lidy jarig.
    Australische tijd natuurlijk. Uit het inmiddels ontdooide Lelystad mijn
    hartelijke felicitaties. Ik volg met algehele belangstelling jullie reis.
    Veel groeten. Thijs sr.
  18. Hannie:
    28 januari 2013
    Lieve Lidy, een heel mooie verjaardag! Ik was destijds heel erg onder de indruk van die waanzinnig grote kauri boom in dat kauribos! En het NZ oerbos is zo mooi. Helaas is er veel van verdwenen! Ik reis in mijn hoofd met jullie mee! Liefs, Han
  19. Joke:
    28 januari 2013
    Hoi Lidy van harte gefeliciteerd met jou verjaardag en een hele fijne dag samen,geniet ervan.
    heel veel groetjes
    Joke