Van Franz Josef naar Queenstown

15 februari 2013 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Op 15 februari zijn gereisd van Franz Josef naar Queenstown, op doorreis naar de fjorden. Ook deze rit was weer een feest, met prachtige afwisselende natuur.

Queenstown is een behoorlijk grote plaats en wordt door veel toeristen, net als wij, als tussenstop gebruikt onderweg naar het zuiden.

De campeerplaatsen die we aan doen zijn stuk voor stuk prachtig. Ook deze in Queenstown. Het is echter een klein terrein. D'r moet dus gewoekerd worden met de ruimte die er is om toch zoveel mogelijk gasten te kunnen herbergen. De campervans staan erg dicht op elkaar. Maar de voorzieningen zijn prima en men heeft dan ook wat extra gedaan aan de inrichting (zie de foto's). Voor een nacht geen probleem.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Faffie:
    18 februari 2013
    Wat een belevenissen toch allemaal.
    Het zal straks thuis wel tijd kosten al die indrukken te verwerken. Jullie zien Hannie en Dick natuurlijk al gauw, ook gezellig. Geef die nieuwe spruit van Dirk en Marloes maar een dikke knuffel van ons.
    xxxxxxxxx
  2. Joke:
    19 februari 2013
    Wat maken jullie toch een geweldige mooie reis geniet ervan,heel veel groetjes Joke