Abel Tasman national park

10 februari 2013 - Pohara, Nieuw-Zeeland

Op 10 februari zijn we in het Abel Tasman national park geweest. Ook weer een prachtig avontuur. We wilden graag een combinatie doen van varen en wandelen. om met auto bij de beach te komen waar we door de boot werden opgepikt was een avontuur op zich. sommige delen van de weg waren compleet weggeslagen en het laatste stuk was onverhard. uiteindelijk onze bestemming bereikt. We werden door een boot opgepikt en een eind verderop weer afgezet op een andere beach. Vanaf daar hebben we een schitterende wandeling gemaakt door een deel van het park en werden we op een andere beach weer opgepikt door de boot en teruggebracht naar ons startpunt. Het zelfde avontuur met de auto weer terug.

1. Faffie:
    13 februari 2013
    Mooi, die uitgesleten rotsen en dat hele lege strand!
    Fijn dat er ook avontuur in de reis zit, ik hoor Lidy al, hahaha.
    veel plezier. xxxxxx
  2. Thijs Melief:
    13 februari 2013
    In een vorige reactie heb ik al de naam Abel Tasman laten vallen. Zoals jullie weten ligt het naar hem vernoemde eiland ten zuiden van Australie. Dat er een national park in New Zealand op zijn naam staat, bewijst maar weer eens dat deze Hollandse IJzervreter in de hele regio indruk heeft gemaakt. Mooie foto. Jullie avontuur doet mij denken aan enige gevaarlijke zeiltripjes die ik heb meegemaakt. Ga zo door. Veel groeten, Thijs sr. sr.
  3. Hetty:
    13 februari 2013
    Jullie worden echte avonturiers. We blijven genieten van jullie reisverhalen en prachtige foto's!
  4. Hannie:
    13 februari 2013
    Prachtig prachtig! Wat een mooi land! Nog een paar weken genieten en dan zien we elkaar in Singapore! Super leuk! Liefs, Han
  5. Jacques en Mieke:
    13 februari 2013
    Hey Piet en Lidy. mooi hè, dat strand! Zulke mooie kleuren en zo'n aangename temperatuur! Leuk dat jullie dat ook op het programma hadden! Liefs van Jacques en Mieke vanuit Mexico. Geniet ze!
  6. Jacques en Mieke:
    13 februari 2013
    Lieve luitjes, ja wat een mooie, ruige stranden in het park van good old Abel Tasman. Mooie kleuren, al die ruimte! Leuk dat jullie deze plek ook bezoeken. Geniet nog van al die mooie dingen van Nieuw-Zeeland. Wat een reis maken jullie! liefs van Jacques en Mieke
  7. Rosa en Wim:
    13 februari 2013
    Leuke verhalen en foto's. Jullie hebben toch wel tijd o een beetje bij te kleuren van de Nieuw Zeelandse zon?
    Nog veel reisplezier", maar "kiek oet....."
    groet
    Rosa en Wim